fredag 4 december 2009

This is it

Det får bli bli ett break från den här satans bloggen.

Vi får se hur det blir i fortsättningen, låter den finnas kvar iaf.

"Bloggen blev ett monster", skrev Alex Schulman när han la ner sin aftonbladet-blogg för 2-3 år sedan.

Jag ska inte sno dessa ord, för det skulle ju vara att ljuga.

Den är inget monster. Den är ingenting.


Det är just det som är problemet. Jag känner att det inte kommer ut något vettigt från den och varför ska jag då fortsätta och bara ordbajsa fram inlägg?


THIS IS IT, som Michael Jackson sa för att sedan gå och dö.

Nu kommer ju inte jag dö, förhoppningsvis.


Det här är bara ett uppehåll.


Så jag kan komma tillbaka starkare än någonsin.




Tack för mig, hej!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Tråkigt... :(

Jenny sa...

Nu tycker jag att det är dags att återuppliva denna blogg så man har lite roligt att läsa!!